diumenge, 28 de maig del 2023

VEURE a FACEBOOK VEURE a INSTA
4,0
4,0 - Molt bones pizzes!

Al Mediterraneo està al costat del Camping La siesta, a Salou. Com que el meu germà estava passant uns dies de vacances en una petita casa de fusta del camping, vam quedar per veure'ns.

La pizzeria-restaurante va obrir fa un parell d'anys i per fora sembla un bar amb terrassa.
L'interior és un espai quadrat amb barra, taules espaides, les situades a la paret amb banc, la resta amb cadires molt còmodes.

El local és accessible, no els lavabos, que són una mica estrets.

La carta de Al Mediterraneo

Encara que la carta principal es basa en pizzes, també tenen entrants como croquetes, alguna tapa més i amanides.
Un altre apartat de la carta es dedica a la pasta amb diferents salsas.

De postres, pastissos casolans i gelats.

Per beure, hi ha vins i cerveses italians.

Què vam dinar a Al Mediterraneo

Vam arribar el meu germà, el meu fill i i jo i més tard la resta del grup, fins a 12. Així que vam tenir dues comptes separades.
Ens van posar unes olivetes mentre que miràvem la carta i esperàvem els plats.
Nosaltres vam demanar una amanida burrata per a compartir i cadascú una pizza.

La pizza tonno per a mi, amb tonyina i ceba. La pizza de carn pel meu fill, que portava carn de vedella picada i guanciale. Pel meu germà la focaccia plugiese amb burrata, feta amb massa més tipus pa, amb tomàquets secs, mortadel·la, ruca i un formatge burrata.Molt bones pizzes.

Al grup es van demanar diverses de pernil i formatge per la canalla, de pernil salat, pizza calzone, farcida de pernil dolç, diferents  formatges i alfàbrega i la pizza de xampinyons, ruca, tomàquets secs i parmesà.

El tiramisú casolà, molt bo, i uns cafès.

El compte
Amb les cerveses, refresc i l'aigua el nostre compte va ser d'uns 20 per cap. Un preu correcte i una atenció molt bona.

Resum del Al Mediterraneo

• Local senzill, ample, amb terrassa.
  • Personal de sala molt atent.
  • Cuina italiana, pizzes molt bones, ingredients de qualitat.
  • Preu correcte.
  • Pots encarregar per emportar i reservar taula per tf.

Al estar dos carrers amunt del passeig de la platja no està tan massificat pel turisme.

3 comentaris:

1. De fa anys que no dino en un restaurant de càmping i aquesta oferta i el seu preu em semblen correctes. T'ho dic perquè a les acaballes del passat estiu, estàvem fent vermut a la terrassa del càmping Joan, no lluny de casa i ens vam dir «i si hi dinem, avui que s'està bé?». I la sorpresa va ser que tot i ser dia feiner, no feien menú i ens van portar la carta normal a «preus normals de restaurant».

I no ens vam quedar... Publico cada setmana, restaurants a «preu de restaurant», però per pagar aquest preu «normal», a més del que demano habitualment, també vull els requisits dels restaurants normals... teulada, aire condicionat si cal, no nens corrent entre taules, etc.... #tuyasabe.

Vaja, que em semblen molt bé els restaurants de càmping i els xiringuitos de platja, però per pagar el mateix que un restaurant de «tot l'any», no accepto. I el que avui mostres, si que té uns preus assequibles i en concordança.

Salut!!

ResponElimina
    Respostes
    1. Aquest restaurant-pizzeria no està dins del càmping, està a prop.
      Al càmping no vam entrar perquè si estàvem més d'una hora, ja no és visita, es considera estada i s'ha de pagar 25 € per persona.
      Segons el meu germà el preu del restaurant és gairebé un atracament i ell i els seus amics es feien el dinar o dinàven fora del càmping.

Aquesta pizzeria és una molt bona alternativa al restaurant del càmping, en preu i en qualitat!.

Salut!

Elimina
    2. Ostres, llegint ràpid i anant a mirar els plats 😉 no ho he interpretat bé.