|
Carrer d'en Quintana, 47
Tfn 934 12 7249
Preu orientatiu: 12€ (no s'admeten targetes) |
Sushiya
LOCAL
| |||||
Accés:
Fàcil
Aparcament:
Carrer_vianants
|
Espai:
Petit
|
Distribució:
Estreta
Il·luminació:
Bona
|
Mobiliari:
Còmode
Cadires
Bancs
|
Neteja_serveis:
Bona
Assecador_mans:
Aire automàtic
|
Canviador:
No
Extres:
No
|
PERSONAL
|
CARTA
| ||||
Vestuari:
Uniforme
|
Amabilitat:
Sí
|
Eficàcia:
Sí
|
Presentació:
Plastificada amb fotos
|
Vins:
De la Terra
|
D'altres terres
|
IDIOMES
| |||||
Anglès
|
Espanyol
|
Japonès
|
Porten des de més de deu anys obrint la cuina a les 13 i sense interrupció fins tres quarts de doce de la nit, els divendres i dissabtes allarguen fins dos quarts d'una; i sempre està ple.
És veritat que el local és petit, que com no vagis d'hora hauràs de fer cua a la porta, que el lavabo és únic i has de sortir al pati i pujar unes escales, que a l'estiu fa una mica de calor allà dins... malgrat tot l'anterior el menjar és bo, barat i ràpid, així que és collonut per un sopar abans d'entrar al teatre, o un dinar entre compres o una parada visitant Barcelona.
Los combos són una opció econòmica: com entrant tens una sopa misho, i al'estiu pots escollir entre la sopa i gaspatxo.
De segon entrant pots escollir entre l'amanida o el udon, tallarines en un brou amb una mica de tofu i que estan molt bons.
El tercer plat, el principal, és el que marca el preu del combo. Si agafes teriyakidon o karaaguedon (pollastre), yakisoba (fideus), tendon (llagostí), el preu és més baix.
Un altre molt bo és el que està fet de porc, katsudon, i també és una opció barata. Ès el preferit de la meva filla i l'agrada afegir un plat petit de sushi i edamame, que són monjetes de soja bullides amb sal i que menja amb salsa de soja.
Si optes per optes per yakinikudon (ternera), salmondon (salmó) o els diferents plats de sushi, el preu ronda els 10€.
Tenen plats que pots convertir en combo, com salmondon, nou a la carta i que vam tastar dissabte. Molt bo!!!
I d'altres que no pots combinar, però que són prou abundants com per poder menjar com plat únic, com el niku udon, uns tallarines amb vedella i tofu fregit que em va agradar força.
Com postres típics tenen el dorayaki, dos discos d'una mena de pa de pessic que va farcit de pasta de mongetes negres dolces. Als amics que posen cares rares pots dir-li que és que xocolata i així el testaran sense manies.
a
Ah, m'oblidava dels takayakys, unes boletes de pop que diu la meva filla que no puc deixar de recomanar. De fet el bloc avui l'hauria d'haver escrit ella, que és clienta habitual del Sushiya.
Hi ha un altre Sushiya, el Sushiya 2, però no hi hem anat mai. Ens agrada aquest. Moltes gràcies Elbereth per portar-me al Sushiya!!!!










