diumenge, 10 de juliol del 2022

tel. 619 923 412
tel. 934 449 459
Preu orientatiu: 40 €
Menú diari: 16,80 € (inclou beguda)
VEURE a FACEBOOK VEURE a INSTA VEURE la WEB
3,0
3,0 - Cuina, atenció.

Cuina de mercat en un local elegant, ample i lluminós. Molt bona atenció, preus un pic elevats. Són un 3,0 estrelles Pepa Pink.

LOCAL
Català
Castellà
Anglès

El Restaurant Emocionar juga amb avantatge, o no. Des de desembre de 2020 ocupa el local que va deixar el restaurant sicilià Un' Altra storia.
El local és obert i lluminós, només han fet un canvi de color a les parets, diria que té les mateixes taules i cadires, només que el canvi a estovalles fosques no ha millorat la sala, pel meu gust.

Segueix sent poc accessible, hi ha tres esglaons per entrar. I segueix sent elegant i tranquil.

El nom actual és tota una declaració d'intencions, com aquests que es diuen "gaudir", "agaudir", "disfrutar"... has d'estar molt segur de la teva cuina per anomenar així a un restaurant i no quedar només en una publicitat.

Vull afegir que aquesta ressenya és del 2021 però es va anar quedant a esborrany i fins ara no m'havia adonat que allà estava.

Com que he revisat i el restaurant segueix obert i els preus gairebé no han variat més que uns cèntims i en alguns plats, he decidit publicar-lo.

La carta del Restaurant Emocionar

Ells es presenten com cuina de mercat i ofereixen uns aperitius amb anxoves, braves o olivetes i uns entrants amb xatonada, ravioli, taula de formatges, croquetes, carpaccio de gambes, flam de foie, crestes de formatge, pastís d'albergínia...
Després quatres plats de peix, tres de carn i uns suggeriments fora de carta en funció de la temporada.
Uns quants postres, casolans, i el llistat de vins.

A la seva web no apareix el preu dels plats, però a les fotos del Google i del IG els pots trobar.

Què vam dinar al Restaurant Emocionar

El Santi i jo vam compartir uns entrants i després vam escollir un plat per cadascú. Per acompanyar un Montsant, el Finca Fontanals.
Entrants
Vam començar tastant la croqueta de gallina i pernil ibèric de la iaia, molt bona.

Desprès de preguntar si els pèsols eren naturals o congelats vam compartit
carxofes en tempura sobre una base d'amanida. Un bon plat. Com l'amanida, tomàquets amb ventresca de tonyina que estava feta com en tataki.

Principals
Unes mandonguilles de peu de porc i botifarra amb bolets, un plat diferent i amb bon resultat i el bacallà a la romana amb escalivada i muselina d'all, un clàssic ben elaborat.

Postres
Pel Santi un pastís de xocolata, tipus mousse, i jo vaig gaudir molt el gotet de crema de xocolata i avellanes. Aquest gotet puc dic que em va emocionar.

Begudes
Vam beure una ampolla Finca Fontanals, D.O. Montsant.

El compte
El compte va ser d'uns 40 € per cap, amb petit fours. Un preu correcte per la quantitat de plats que vam demanar.

Resum del Restaurant Emocionar

• Local lluminós i espai entre taules. Tres esglaons a l'entrada.
  • Personal de sala molt atent.
  • Cuina de mercat amb carta fixa i alguns suggeriments del dia.
  • Preu correcte per producte i ubicació.

Al ser cuina de mercat, la carta va canviant segons temporada i en funció de la demanda dels clients.
Amb els suggeriment fora de carta completen una carta no gaire extensa.
Els postres van ser els plats que més ens vam emocionar.

4 comentaris:

1. M'havia assabentat del tancament de Altra storia i que el propietari tenia un bar més petit par la zona crec. Però no sabia que ara hi hagués aquest en el seu lloc.

En tot cas el nom, tal com tu ja dius, em sembla una mica posat amb calçador. A més, jo que soc d'emocions, la mateixa paraula em fa mandra. Tota la vida he anat a restaurants a dinar o sopar i ni em puc imaginar aquesta moda d'emocionar-se en un restaurant o amb un plat....

Però és la moda... l'altre dia vaig publicar un de la nissaga.... Deliri es deia 😂
    Salut!

ResponElimina
    Respostes
    1. 😂😂 ays, sí, ja em recordo! Un altre nom egòlatra de restaurant. Aquest noms creen unes expectatives que quan surts penses " serà que demano molt o és el vestit de l'emperador???"

En tot cas, quan veus a una carta de "cuina de mercat", peixos com salmó fumat i bacallà, no anem bé.

El local no ha millorat amb el canvi de color a gris i les sobre estovalles fosques. Molt més bonic blanc, però cadascú pinta casa seva com vol i jo només dono el meu parer.

Salut!

Elimina
  2. Hola, soc l' Alex, cuiner i propietari del Restaurant Emocionar. Primer de tot et vull donar les gràcies per la teva visita i la teva ressenya al teu blog.
    En primer lloc et vull informar que desde que vas venir em fet canvis a la sala, vestim diferent les taules i em canviat una mica la decoració de la mateixa ( que no els colors), per lo que la mateixa ressenya i fotos respecte a les taules queda una mica desfasada.
    Per altra banda si ens haguéssis preguntat pel nom del restaurant jo mateix t' hagués explicat la història...potser va ser agosarat no preguntar abans de publicar. El nom Emocionar és deu a la emoció que ens suposava obrir un restaurant després de molts anys treballant i tenir de referència el Restaurant 18 d'Octubre, regentat pel nostre tiet desde el 1974 fins al 2008. Per a nosaltres és un projecte emocionant i amb moltes emocions, per això el nom del Restaurant.
    Cal dir que treballem la temporada i el producte, és cert que tenim plats a la carta que no son propiament de temporada però ens agrada treballar amb peixos frescos i del dia i a vegades el mercat va com va i ens adaptem una mica a tot amb temps de pandèmia ( quan vas venir) i ara en post pandèmia.
    De totes formes intentem millorar cada dia i ens quedem amb les crítiques constructives per lo que ens agrada que ens digueu el que penseu per poder oferir millor servei.
    Per últim et convidem a venir quan vulguis per si vols reciclar les fotos i parlar obertament de menjar i beure i considerar, si ho trobes adient si em evolucionat o no.
    Salut i gràcies

ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Àlex, benvingut al bloc.

No acostumo a publicar això de "com va anar un dinar/sopar" a un restaurant amb tanta dilació però en aquesta ocasió he fet una excepció després de comprovar la carta i preus a la vostra web, publicacions del IG i ressenyes i fotos del Google. Plats que vam demanar com la croqueta, el bacallà i les mandonguilles segueixen a la carta, fins i tot amb una petita variació de preu, o sense. La resta de plats crec recordar que eren suggeriments de temporada, confirmant que treballeu el producte fresc del mercat.

També vaig veure fotos de les XXSS on les taules estaven igual. Estovalles blanques amb un "sobre estovalles" (no sé ben bé com es diu) de polipell marró. Es poden veure fotos a Google i fins o tot a la vostra web.
      Després comprovar que no hi hagut grans canvis vaig decidir publicar la ressenya al bloc.

Em dius que s'ha canviat part de la decoració, em sembla perfecte que adapteu casa vostra al vostre gust, només faltaria que cada vegada que un client digui que el color de la paret no li agrada o tal quadre o tal flor anéssiu canviant. Cada restaurant té el seu estil, que a la vegada ha de ser reflex, o anar de la ma, amb la seva cuina, atenció, preus...

Parlant del nom. No vaig pensar en que tingués una història familiar darrera i us vaig posar al sac del "deliri, disfrutar, gaudir..." molt agosarat per la meva part, sí.
      No acostumo a preguntar gaire i sí a respondre si em pregunten què tal ha anat el dinar i com sempre, el meu company em mira amb un somriure que jo ja sé que diu que intenti ser diplomàtica i no oblidi dir les bones impressions després d'alguna no tan bona.
      Recordo perfectament què li vaig transmetre al cambrer d'un plat i que el gotet de crema de xocolata i avellanes era una delícia.

També recordo que vam anar amb un descompte de "El Tenedor" i el preu no em va saber malament. 😊
      Provarem de tornar quan estigui per Barcelona i actualitzo les fotos com dius, i les emocions dels vostres plats.

Salut i gràcies a tu també per passar-te pel meu bloc.