diumenge, 18 de setembre del 2022

Menús de 22, 30, 35 i 45 €
VEURE a INSTA VEURE la WEB
4,0
4,0 - Bona cuina, preus i atenció.

Cuina del Delta, tradicional, amb productes de la zona. Menús tancats i carta. Local senzill, molt bona atenció i preus. Són un 4 estrelles Pepa Pink.

LOCAL
IDIOMES
Català
Castellà

Els Muntells és un poble petit, ubicat al Delta de l'Ebre, molt a prop de la Platja dels Eucaliptus.
El conforma un carrer principal, el Carrer Major, i al voltant petits carrers i cases. En aquest poble lineal, més o menys al mig, es troba el restaurant Ida Can Machino.

L'interior està dividit en dues zones, l'entrada, amb una llarga barra, taules de fusta i TV fa la funció de bar del poble on es fa el cafè, es veuen els partits, es juga al dòmino, serveixen copes a la nit...
La sala interior és el restaurant, amb estovalles a les taules i fotos de faenes de pescadors i conreu del arròs.
Davant del restaurant està la terrassa amb plantes i flors naturals, és un espai bonic o s'està  molt bé.
El local és accessible i  hi ha lavabo adaptat.

La carta del Restaurant Ida Can Machino

Una carta plena de plats típics de la zona. Pots trobar xapadillo d'anguila, ortigues de mar, anques de granota, arrossos a banda, amb ànec, amb peixos i marisc, negre, o diferents tipus de fideuà...
També hi ha calamars, sípia, llagostins, musclos, xapadillo de verat, llenguado, rap, moll...

Hi  ha uns menús ja definits amb diferents arrossos que pots demanar qualsevol dia de la setmana i horari.

Per postres també ofereixen tradició com mel i mató, crema catalana, flam...

Què vam sopar al Ida Can Machino

Cada estiu venim un parell de dies als Muntells i el Ida Can Machino és una bona opció per fer un mos o un cafè i una copa a la terrassa.
Sempre et posen unes olivetes i el pa amb la beguda mentre que mires les carta i et porten la beguda.
Entrants
Vam començar compartint el xapadillo d'anguila i ortigues de mar. Dos plats típics del Delta que aquí fan molt bé.

Després uns calamarsons arrebossats molt bons. A més, les racions són prou generoses per compartir.

Principals
En aquesta ocasió vam demanar compartir una mariscada tots quatre. Sense entrants, o amb demanant menys, és per a dues persones. Molt bona i amb una salseta tipus marinera que invita a sucar pa.

Postres
Un parell de flam borratxo i un tiramisú. Segons els meus companys de taula, molt bons.

Plats d'altres àpats
Els musclos en salsa, calamarsons amb ceba, la gambeta fregida o el pop, que hem tastat a la gallega, amb all i oli i el que darrerament està per tot arreu, la pota de pop sobre patates.

Begudes
Vam beure aigua i una ampolla del vi de la casa, Desig, D.O. Terra Alta, un vi senzill.

El compte
El compte va ser d'uns 23 € per cap. Un preu molt correcte per fer un soparet. Altres vegades ens hem estès a la terrassa amb licors i hem arribat fins els 30 €.

Resum del Restaurant Ida Can Machino

• Local dividit en zona de bar i zona de restaurant, sense soroll d'un a l'altre. També terrassa.
  • Personal de sala molt atent.
  • Cuina amb plats i productes locals. Pregunteu pels fora de carta.
  • Preu molt correcte.
  • Reserva per tfn.
Esperem poder seguir gaudint de la cuina del Ida Can Machino cada estiu.

4 comentaris:

1. No he estat mai, però el nom em sona ... I és perquè van participar al Joc de Cartes. No miro el programa, però llegeixo les cròniques àcides del Miquel Bonet....

I tots els que participen al Joc de Cartes, em queden vetats de manera automàtica 😂😂.

Tot i això és possible que hagi anat a algun, sense assabentar-me. Però amb molts d'ells «me quedo con su cara».

Salut!!

ResponElimina
    Respostes
    1. Sí que va participar però ni em recordo com va quedar.
      Nosaltres anem cada estiu des d'abans de la visita del "barbut brutal" i sempre ens ha anat molt bé.

També llegeixo al irreverent Miquel Bonet, hauré de fer una repassada a veure que va dir del Can Machino 😂

Salut!

Elimina
    2. Ara amb el Bonet, no passem bons moments 😂😂. Després del seu desafortunat article dient «neurodesmanegats» a la gent que pateixen ELA (que ell enfoca com ironia 🥲), vam tenir unes paraules per whatsapp. Ell es defensava perquè els familiars de l'afectat (Sicu de bodegues Morell) l'havien amenaçat i crec que no es va agafar bé que jo li digues que «jo amb 30 anys menys i un parent afectat d'ELA, més que amenaçar-lo, ja l'hagués apallissat 😂😂.

I com «geni», que es creu i amb la visió que la «llibertat d'expressió» no és simètrica, crec que no s'ho va agafar bé... Esprem que no em negui la salutació, quan camina com un xaiet, passejant pel veinat.

Salut!!

Elimina
  2. Sí que és veritat que avui en dia estem envoltats de "ofendiditos" i tot ha de ser políticament correcte però el Bonet de vegades es passa molt, no cal arribar a aquest punt de falta de respecte per fer brometa.

Del Machino no deu tenir article perquè he estat buscant i no he trobat ni el programa...