diumenge, 24 de desembre del 2023

Preu orientatiu: 25 €
VEURE a FACEBOOK VEURE a INSTA VEURE la WEB
4,0
4,0 - Bons plats i atenció.

El bar Nou Candanchú és a una de les places emblemàtiques del barri de Gràcia. Plena de bars amb terrassa, aquest restaurant familiar porta ja tres generacions fen cuina de mercat al barri de Gràcia.

L'espai té una decoració amb solera i amb taules molt atapeïdes que no sembla molestar a la clientela, molts habituals del barri per com interactuaven amb el personal de sala.

La carta

Ofereixen un menú diari de cuina de mercat i tot un seguit de tapes tradicionals amb suggeriments del dia.
També cuinen diversos arrossos, carns a la brasa d'alzina i peixos.
Entrepans freds, calents i torrades per esmorzars o sopars.

Postres clàssics com el tatin de poma, el tiramisú, crema catalana, "tarta al whisky" o el cafè irlandès.

Què vam sopar al Nou Candanchú

Ens va agafar pel barri de Gràcia i sense reserva ni pensaments de sopar per Barcelona vam arribar a la Plaça de la Vila de Gràcia i aquí que ens vam quedar.
Vam seure dins, que fora feia fred i tot això a la terrassa costava trobar taula.

Fent cas del cambrer vam aceptar el suggeriment de les carxofes fregides, molt bones, jo volia la bomba picanteta i el Santi un remenat de bolets i botifarra negra. Uns calamars a l'andalusa i una mica de pa amb tomàquet i ja tenim un soparet molt bo a base de tapes compartides.

Vam beure cerveses i no vam fer postres.
El compte
Uns 20 € per cap. Un preu correcte pel que vam prendre i al brri de Gràcia que amb el turisme sempre es troben preus més inflats.

Resum Nou Candanchú

• El local és molt antic i poc accessible a PMR. Dins és un pic sorollós i amb gens d'intimitat entre taules.
  • Personal de sala molt atent, professional i en català.
  • Cuina de mercat, tapeo, menú diari, brasa i arrossos.
  • Preu d'acord amb els plats i la zona.
  • Terrassa.
  • Reserva per tfn.
Un bon bar de tapes al que li trobo "la pega" de l'espai, molt aprofitat!
La terrassa és més espaiosa i amb estufes.

2 comentaris:

1. El barri de Gràcia té aquestes coses... Abans anava molt per la zona i m'hi sentia prou bé.

Però és un barri, que he anat deixant a banda, sense més explicació. I llocs com el que descrius, el caracteritzaven.

Salut!!

ResponElimina
    Respostes
    1. Un barri que agrada peró una mica massificat amb tant de turisme. Impossible aparcar, difícil trobar locals amb cuina catalana i preus "normals" i missió imposible sentir català pel carrer.

Sort d'aquest locals que encara tenen cuina, preus i clientela del barri. Tant de bo no es perdin bars com el Nou Candanchú.