diumenge, 20 d’octubre del 2019

Tfn 977 737 194
Preu orientatiu: 45 €
VEURE al FACEBOOK VEURE al INSTA VEURE la WEB
3,5 - Entorn, instal·lacions.

Cuina mediterrània. Hotel especialitzat en esdeveniments. Habitacions amb jacuzzi i terrassa, molt bona atenció. És un 3,5 estrelles Pepa Pink.

LOCAL
Castellà
Anglès
FrancèsAlemanyItalià

El Tancat de Codorniu és un hotel amb encant ubicat entre tarongers, molt a prop del mar, a la població d'Alcanar.
Perfecte per gaudir d'un cap de setmana de relax passejant entre tarongers, pots fer un bany a la piscina, jugar una partida de bitllar o descansar, mirar la TV o llegir en algun dels salons exterior o interiors del recinte.
A més a més, totes les habitacions tenen jacuzzi i una ampla terrassa amb vistes al camp i al mar. Tenen un però i és que no hi ha ascensor, encara que tota la planta baixa de l'hotel és accessible.
El restaurant del hotel fa una cuina mediterrània, elaborada i està especialitzada en grups nombrosos com casaments, reunions d'empresa, festes d'aniversari...

Una forma de gaudir del Tancat de Codorniu és amb un paquet de nit, esmorzar i sopar i així és com el vam fer nosaltres. No vam poder agafar el cap de setmana perquè hi havia un casament al dia següent i l'hotel reserva les 13 habitacions per l'esdeveniment per tal de els clients externs al casament no siguin molestats.

El sopar del paquet "escapada de luxe"

Vam demanar el Domus Pensi, un vi d'un celler que m'agrada força, Altavins, que elabora vins amb D.O. Terra Alta i que trobo molt bons, en qualsevol de la gamma que he tastat.
El menú va consistir en un aperitiu de crema de carbassó, tèbia,  cremosa i molt bona.
Com entrants ens van servir unes gambes amb alls fetes en un oli que vam sucar fins acabar-lo. El pa es podia escollir, de llavors o d'aigua de mar. Tots dos molt bons, em quedo amb el fet amb aigua de mar però no faré cap comentari de la moda aquesta de cuinar i beure aigua de mar. També porc amb una salsa de ceps que no vaig trobar encertat com entrant. Es va fer una mica pesat d'acabar, per ser cansalada, per la salsa... Jo el posaria més com plat que com entrant.

Com
plats principals vam poder escollir i el Santi va demanar l'ànec amb chutney (de figues crec recordar) i per a mi reig a la planxa amb crema de carbassa i verdures. Tots dos plats molt bons.

Per postres, una
crema de cafè amb nata que vam menjar al jardí amb una copa de licor d'arròs.
L'endemà vam esmorzar amb tot tipus de pastisos, pans per a torrar, mantega, melmelades, embotits, ous...
No tinc foto de l'esmorzar ni tiquet de l'estada, que va ser del 21 al 22 de juny de 2019.

Resum del Tancat de Codorniu

Actualment estan construint un edifici a l'entrada del recinte pels esdeveniments de forma que l'hotel pugi allotjar clients sense interferències de les celebracions.

Les habitacions son amples, amb grans terrasses i llit còmode però no hi ha ascensor per accedir-hi.
Personal molt atent i disponible.

Un hotel amb encant per relaxar-se, bona cuina i ben ubicat per visitar poblacions del sud de Catalunya.

4 comentaris:

1. Jo el tenia com lloc de «bodas y banquetes» de nivell.

Però veig que també ofereixen packs interessants com aquest.

I tens raó amb el vi aquest. Tota la gamma d'aquest celler és un encert RQP. I el blanc també molt recomanable. El vam «descobrir» fa temps al Llagut i com conseqüència la Marta va incorporar el més senzill de la gamma a les ofertes de sopars del ja traspassat Punt de Xalar.

ResponElimina
    Respostes
    1. Jo vaig descobrir el Almodí negre al Barrut, a Reus. També el vaig veure i beure després al Llagut. El Domus Pensi està més bo pero és el que dic, qualsevol d'aquest cellers és bo.

El Tancat no té tots els caps de setmana ocupats amb BBB i aquest és el moment de gauidir-lo, al menys, fins que facin l'ampliació.

Elimina
  2. Vaig estar aquest cap de setmana , varem gaudir del menú degustació , va ser excelent intento venir al any Varies vegades , doncs es un loc de desconexió total molt agradable , I el Millor es que sempre ens trobem
    Clients que fa molts Anys que repetim , super recomanable , tant a l estiu com l hivern amb la llar de foc que dona tant caliu , resumín un 10

ResponElimina
    Respostes
    1. Tal com dius és un hotel per desconnectat i gaudir de l'entorn. L'hotel és fantàstic, llevat de la falta d'accessibilitats a les habitacions.
      Però aquest bloc l'escric pensant en restaurants i la valoració global es refereix al restaurant. Nosaltres vam fer un menú més curt que el degustació, era el que inclouia el paquet.

Tal com dius, coincideixo en que és un lloc per gaudir tot l'any. El tindrem al cap en properes escapades al nostre estimat sud.

Gràcies per passar pel bloc, Rak, i pel teu comentari.